Samenwerken

Let's start creating.

Welkom in mijn Foodie Walhalla

Ik ben Ester. Foodielover to the max. Brandmanager. Horecadochter. Reiziger. En graag elke avond te vinden in een nieuwe Amsterdamse of Utrechtse hotspot, of samen met mijn vriend (een rasechte omnivoor) en zijn twee dochters aan de keukentafel, boven een dampend bord romige spaghetti carbonara. Ik hoop jouw liefde voor eten (verder) aan te wakkeren door mijn recepten en hotspots te delen.

Mijn eetpatroon varieert van easy gerechten op maandag, taco’s on tuesday tot uitgebreide Sunday Dinners met de hele familie. 

Op zaterdag ga ik graag naar de markt, de kaasboer en de slager om ’s middags (mét een glas rode wijn op het aanrecht) een Franse stoofpot op te zetten.

Op vrijdagavond trekken we een kratje oesters open, bereiden we een artisjok of bakken we bruschetta’s die we beleggen met burrata. Verder is mijn doel simpel; feeding family and friends met vers eten, bestaande uit niet te ingewikkelde maaltijden.

Homemade.
Wat we eten en hoe we denken over voeding is de laatste jaren in een rap tempo veranderd. Zo zijn we bewuster bezig met wat we in onze mond stoppen maar tegelijkertijd zijn er ook veel onduidelijkheden ontstaan. Hoewel ik de heilige graal ook nog niet heb gevonden, weet ik één ding zeker; in mijn homemade tomatensoep gaan geen tien suikerklontjes.

Naast veel variëren en voldoende groente eten, denk ik dat de sleutel tot gezond eten dus ook ligt in de bereiding; namelijk door je maaltijden zelf te koken met verse ingrediënten. Homemade food, waarbij je precies weet wat je er in stopt. Zo ben je beter in staat om je maaltijden en tussendoortjes in balans te houden en maak je bewustere keuzes. Ik laat zien dat dat helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn. En jij weet wat je eet. 

Om even cheasy met je te worden; food is the ingrediënt that binds us together. Wel hartstikke waar; eten is voor iedereen.

Receptontwikkeling

een hoofdrol voor jouw product

MADE.COM

Bij deze Gezonde Rode Curry met Shanghai Paksoi en Aspergebroccoli serveerde ik op het schitterende Mangata servies van Made.com.

CALINDA

De mega grote, sappige winteraardbeien van Calinda waren de basis voor deze Smoothiebowl met Aardbei, Avocado en Kokos.

ABBOT KINNEY'S

Ik toverde met de 100% plantaardige Griekse yoghurt een familieklassieker om in een vegan dessert.

REISHUNGER

Met hun volkoren jasmijnrijst maakte ik deze romige curry met pindakaas, kokos en curryballen.

TERRE & MER

Deze absoluut goddelijke Pulpo met rijst, kruiden, granaatappel en tomaat maakte ik met de octopus tentakels van Terre & Mer.

VAVERSA

Met de verse kruiden en microgroente uit de Localeavesbox maakte ik deze heerlijke Laab kipsalade.

AARDAPPELSHOP

Koken met vergeten groente; een romige aardpeerpuree met sesamolie en hazelnoten.

WALCHER DISTILLERY

Limoncello donuts met pistache uit de oven (met Walcher Limoncello!)

VEGANO FOODS

Deze Matcha Cheesecake Bananenpannenkoeken maakte ik met natuurlijk Vegano kleurstof.

NS OLEUM

Geroosterde citroenaardappelen met lentekruiden, burratini én de olijfolie van NS Oleum.

Collabs

Klanten & samenwerkingen
Made.com X Hutspot & Hotspot
Crisp X Hutspot & Hotspot
Aardappelshop X Hutspot & Hotspot
Terre & Mer X Hutspot & Hotspot
Walcher X Hutspot & Hotspot

Over de doelgroep

Leeftijd

De meeste Hutspot en Hotspot volgers zijn tussen de 25 - 44 jaar (60,7%), de leeftijden 45-54 jaar beslaat 18,9% en 8,1 % is ouder.

Demografische gegevens

Vooral Nederlandse foodies volgen Hutspot en Hotspot. Maar liefst 73,2% komt uit Nederland, tegenover 9,3% Belgische bezoekers. De foodies komen voornamelijk uit de Randstad. De belangrijkste steden zijn Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Gender

Een kleine 80% van de Hutspot en Hotspot volgers is vrouw.

Update: juli 2021

Content partnerships

Gezouten bruschetta's met opgeklopte ricotta, gemarineerde tomaten en honing

Naast receptontwikkeling kunnen we ook een langdurig content partnership met elkaar aangaan. Past jouw merk bij mijn merk? Dan komen we er samen uit. Ook als je bijvoorbeeld een prachtige servieslijn hebt of fijne kitchen essentials. 

Jouw hotspot op de kaart

Rouhi - House of Rituals

Wil jij jouw hotspot op de kaart terug kunnen vinden? Dan kun je me altijd uitnodigen voor een etentje. Hierbij is het altijd zo dat ik een eerlijke recensie schrijf én dat ik jouw hotspot alleen op de kaart kan zetten, als deze past bij de doelgroep.

Perspakketjes en invites

Perspakketjes

Leuk dat je mij iets wilt toesturen, ik ben gek op pakketjes (vraag maar aan mijn vriend). Zoals bij alle samenwerkingen geldt, ik schrijf alleen over jouw product, dienst of onderwerp als het past bij Hutspot & Hotspot. 

Neem voor het postadres even contact op via ester@hutspotenhotspot.nl

Advertising & bannering

DSC01794

Wil jij de bekendheid van jouw winkel op product vergroten door gebruik te maken van advertising & bannering? Dat kan, als jouw product bij de doelgroep past. Neem even contact op voor meer info!

Social media promotie

DSC07822

Bijna 14.000 foodies volgen Hutspot & Hotspot op Instagram en op Pinterest ligt het bereik al snel over de 20.000 per maand! Kortom, mijn accounts zijn een goede plek om jouw product te promoten, bijvoorbeeld door een leuke giveaway of met een creatieve post!

Food is the ingredient that binds us together

Contact

Heb je een vraag of wil je graag mijn
mediakit ontvangen?

Stuur een mailtje naar info@hutspotenhotspot.nl of vul het contactformulier in! 

Stuur een berichtje